Thursday, April 23, 2009

tradisionally cosumed for refresh-rasailah kehebatan teh herba instant HPA


tertera pada kotaknya,digunakan secara tradisional untuk kesegaran badan.mudah untuk disediakan.tuangkan satu bungkus@ sachet dalam air suam.kacau nak nikmati.

pilihan terbaik untuk anda dan kanak kanak.
apabila dunia teh telah dipenuhi dengan banyak teh yang merbahaya,pilihannya tukarlah pada teh herbal instant.

terbaru teh dipasaran telah dicampurkan dengan bahan pewarna (AUROMINE O). AUROMINE O juga dikenali basic yellow 2 adalah pewarna flourescence.
fuuh tergamaknya mereka pembuat serbuk teh beri kita dan anak anak kita auromine o.

saya telah menukar menu kepada teh herba instant.rasanya tidak pahit walaupun tanpa gula.untuk kanak kanak juga sesuai.tambah sedikit gula dan pastinya anak anda sukar untuk membezakan bahawa jenama tehnya sudah ditukar.yang hebatnya,insyaAllah lebih sehat dan segar bersama teh instant HPA.

kod pengenalan dirinya XHOI,cuma satu sachet 80 sen,dihasilkan dari centella asiatica yang mengandungi bahan aktif berpontensi asiatikosid dan madekassosid.
meningkatkan kesihatan sistem saraf,buang panas,nyah kolestrol,anti radang .juga untuk kecantikan kulit.

testimoni yang pernah saya jumpa,anak rakan berumur 5 tahun dah bertahun selalu mengalami pendarahan pada hidungnya.2 minggu sekali anaknya akan panas badan dan darah akan keluar menerusi hidungnya.
saya rekomenkan teh herba instant pada anaknya.dan alhamdulillah dan melebihi tiga bulan darah tidak lagi keluar melalui hidungnya.kini teh instant adalah minuman harian keluarga tersebut.

katakan tidak pada teh yang ada pewarna bahaya auromine o.
cuba cubalah herbal tea instant HPA-tradisionally cosumed for refresh.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com