Monday, April 6, 2009

Mai la !! mai la !! kopi radix PLUS koko radix.




Saranan dari GM HPA supaya "boom"kan RADIX KOKO sehebat kopi radix.Dari "mai secawan" kenapa tidak "mai segelas" campuran kopi dan koko.mungkin dengan motto kopi tujuh herba dengan salutan koko,ia nyata berbeza.
bukan sekadar untuk sihat dan kuat.yang nyata campuran koko radix dan kopi radix memang hebat dan sedap.mungkinlah kot sebab itu dalam tradisi inggeris koko atau coklat adalah simbol penenang dan kasih sayang.cuba cubalah rasa ikatan kasih dan sayang koko radix dan kopi radix.mai segelas.ehem ehem.
yerlah dulu dulu asyik mai lo ,mai lo.sekarang mai la ,mai la

hajat GM HPA nak lihat RADIX KOKO meriah di kedai kopi ,restoren atau warung akan tercapai satu hari nanti.saya cadangkan kita juga harus bermula di RFC,ROR dan ROC minuman radix kopi tujuh herba dalam koko.mungkin seperti ini..kokokopi tujuh herba,keenakan kopi dan aroma koko..
nombor dua-peserta PBC,hidangkan segelas kokokopi..mai segelas.
nombor tiga-ahli HPA..selalulah pekena dirumah atau dimana saja kokokopi..mai segelas.dengan falsafah kalau kita ahli HPA tak "glamer"kan wajah wajah koko kita.siapa lagi??.
saya hanya mencadangkan selebihnya ambil satu sachet kopi radix,satu sachet koko radix dan segelas air panas.kacau dan nikmati.....fuuuh memang "kaw"lah


No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com