Saturday, April 11, 2009

tips tips untuk jadi usahawan berjaya.jom rawat diri sendiri

Rawatilah diri sendiri sebelum orang lain merawatimu.itu adalah antara kata semangat yang dikutip dari program perkongsian bijak cemerlang HPA.
jom rawat diri sendiri!
sebagai orang berniaga,ada tips tips yang pernah disebut untuk menggerakkan diri sendiri supaya lebih power untuk mengharungi dunia bisnes ini.
antaranya;
1-ubah apa yang kita fikirkan,berfikirlah dengan betul dan yakin bahawa apa yang kita buat ini akan berjumpa dengan jalan kejayaan.orang putih cakap "mindset".set kan ,tatah kan,program kan dalam fikiran sesuatu yang betul .lakukan sesuatu yang betul.tak lama lagi loceng kejayaan akan berbunyi dari apa yang diset kan dalam jam pemikiran kita.
2-lakukan dengan penuh minat.seperti mana kita enjoy melakukan hobi dan minat kita,begitulah juga dalam perniagaan multilevel syariah HPA.lakukan dengan minat mendalam kerana samada berjaya atau tidak sekurangnya hati terhibur dengan minat dan hobi baru kita dalam bisnes ini.
3-sungguh sungguh-tidak ada pekerjaan hebat boleh dilakukan main main.kebanyakan orang berjaya ada perjalanan menuju kejayaan mereka.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com