Monday, April 20, 2009

Gempur ,gempur HPA bersama masyarakat penyayang menentang keganasan dipenang golf resort, bertam

khas untuk wanita,rasailah keenakan kopi radix HPA dengan tujuh herba.cendera hati dari kami sebagai tanda terimakasih kerana sudi mendengar dan berkongsi cerita .
seminar menangani keganasan terhadap wanita dan kanak kanak,anjuran jabatan pembangunan wanita negeri pulau pinang bertempat dipenang golf resort,bertam, kepala batas pada 19 april 2009.dengan kehadiran seramai 200 orang peserta, satu slot istimewa untuk HPA disampaikan oleh PJS MUZAFFAR .
bersama HPA kita menghargai wanita dan kanak kanak kerana semua dari kita pernah berada dalam kandungan wanita selama sembilan bulan dan pernah menjadi kanak kanak.
tentulah sunyi dan tidak indah dunia ini tanpa senyuman wanita dan keceriaan kanak kanak.
proses pendaftaran untuk peserta seminar yang majoritinya adalah wanita.sebagaimana pesan nabi sebaik baik perhiasan ialah wanita solehah.perhiasan yang baik ,letaklah ditempat yang sepatutnya,hargai wanita,cintailah wanita dan sayangilah anak anak.


sebagai duta HPA,pjs muzafar menyentuh keganasan dipalastine sebagai bukti keganasan yang berlaku kepada dunia wanita dan kanak kanak.mengajak para peserta seminar untuk bersama HPA untuk realitikan dengan memboikot produk penaja keganasan israel laknatullah.

pjs muzafar juga mengajak para peserta keluar dari belenggu keganasan produk tidak sihat khasnya kanak kanak yang sentiasa diiklan dengan produk MSG yang boleh menumpulkan akal.

ajak ajak mereka bersama HPA menjana pendapatan melalui perjuangan ekonomi dan keluar dari kemelut keganasan dan kemiskinan.

bersama HPA kami ingin lihat anak anak dunia sihat berlari riang dan wanita wanita menjadi sihat dan anggun .cayalah pjs muzafar



yang berusaha menyediakan slot untuk HPA hadir dalam masyarakat penyanyang melalui seminar ini ialah seorang lawyer muda Hadi Mulyana Citrawijaya dan Cik Fatimah Hajar(pengerusi rumah nur air tawar juga merupakan pengerusi majlis untuk seminar keganasan tersebut).terimakasih daun keladi,jemput jemputlah kami lagi.



kaunter pameran produk HPA oleh stokis seberang jaya,puan mazni kamis. promosi dari wanita untuk wanita.ehem! ehem!

tuan lawyer muda hadi mulyana citrawijaya sedang membentang kertas kerja-keganasan rumah tangga dan penderaan seksual terhadap wanita dan kanak kanak.semoga bakatnya akan berkembang terus dan bersinar dalam bidang guaman. insyaAllah bersinar juga bersama kami dalam dunia HPA .
terimakasih untuk individu individu dan sesiapa saja yang memberi peluang kepada kami HPA,multilevel marketing syariah untuk bersama dalam seminar ini.
TERIMAKASIH.





























No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com