Thursday, April 2, 2009

sate ayam organik HPA -keenakan,kesihatan dan sate sate

sedia untuk disantap,bila bila masa,dimana mana jua
dah pun berada dipasaran sate ayam organik.dapatkan di cawangan HPA berdekatan.atau buat pesanan pada upline anda atau order saja pada stokis terdekat anda.tersedia dengan kuah,panaskan saja ,hidangkan dan nikmati .jangan lupa jemput orang sebelah nikmatinya bersama.
perhatikan betul betul.ada yang tersirat dari apa yang tersurat.sate ayam organik HPA dan kuah kacang adalah kisah perjalanan,perjuangan dan kejayaan HPA untuk melahirkan sebanyak mungkin produk halal dan toyyiba.dari sekecil kecil produk hinggalah kepada mall halal.dari secucuk sate hinggalah ke restoran makanan cina halal.tugas kita cuma beli barangan HPA.kalaupun bukan untuk bonus yang banyak,sekurang kurang nya sumbanglah walaupun cuma sekadar secucuk sate.
secucuk sate ditangan kanan,
secucuk sate ditangan kiri.
teruskan sokongan,tingkatkan perjuangan
syukurlah rasa dihati
lidi diatas,ayam ditanah.lalu bersatu membentuk kesedapan sate.dalam dunia bisnes HPA juga begitu.upline diatas ,downline dibawah .lalu bersatu membentuk saf dan pejuang ekonomi HPA yang yang hebat seperti hari ini. bawakan semangat sate ini dalam dunia bisnes HPA multilevel syariah .upline dihormati,downline disayangi.ia pasti akan membentuk rangkaian pejuang produk halal yang "mantop".ayuh!! sate sate!!

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com