Monday, April 13, 2009

keenakan jem nenas,madu dan pelan pemasaran HPA

kelihatan seperti roti disapu kaya,sebenarnya roti disapu jem nenas HPA.benarkah meniaga jem nenas HPA, boleh kaya.temuilah jawapanya dengan menjadi usahawan multilevel syariah HPA
diutara dah berada dipasaran.sedap, sedap ,sedap.



HPA ,jem nenas dengan madu(pineapple jam with honey)memegang kod pengenalan diri MK19,dengan nilai mata 2.harga cuma rm10.


sapukan pada roti atau apa saja.cicipkan pada lidah,memang enak rasanya.beginilah selalunya HPA datang bersama produk barunya,kualiti dan rasanya boleh mencabar selera terkini.


sekarang musim hujan diutara,sekeping dua roti bersama jem nenas HPA,pagi akan terasa lebih nyaman dan petang akan terhibur dengan irama titis titis air hujan.kalau dibakar roti dan disapu dengan jem nenas HPA bersama kopi radix kaw kaw,fuuh memang sodap.


sambil sambil itu fikior fikorlah pelan pemasaran HPA.nak susun downline kot tepi pun boleh,mendatar dengan bonus 6 persen.sesampai saja enam orang disusun mendatar dan telah menghadiri kursusu pbc anda akan dikurniakan pangkat PJX.tambah terus ditepi biar ia menjadi seluas dataran manapun,bonus anda kan bertambah. bonus bang ,bonus bang,mana nak cari bang.guna produk HPA,rasai keenakan jem nenas hpa dan rasai juga keenakan bonus memenuhi poket.


bagi mereka yang dah ada duit banyak,gaji juga lumayan,boleh juga susun downline menegak.bila dah berpangkat PJX dengan enam orang PLX sebagai downline(bermakna enam orang menghadiri kursus perkongsian bijak cemerlang),bantu bantulah yang dibawah, setiap seorang dari enam downline dibawah mempunyai 3 orang PLX,maka itulah pangkat tertinggi yang perlu dicapai melalui penajaan.anda sekarang adalah PJ(pengarah jati).


mudah saja untuk dapatkan bonus HPA.buatlah pembelian bersyarat(alju'alah) sebanyak 100 nilai mata atau 50 nilai mata.untuk keterangan lanjut,jadilah ahli HPA.komuniti pejuang ekonomi ummah.memang berbaloi untuk dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com