Thursday, June 4, 2009

siapakah juara logo halal yang dah 40 tahun menipu kita dengan produk serbuk tulang eropah.kenalilah produk HPA untuk lebih kenali produk.....

sebelum kenal dunia produk HPA.
bermula dari depan rumah ke ruang tamu, ke ruang dapur,di bilik air,di bilik tidur ,hampir semua produk kegunaan harian adalah produk bukan islam .sebahagian nya ada logo halal tetapi masih tak halal.yang logo halalnya pulak di antara satu produk dan satu produk lain ,berbeza pulak simbol halalnya.
ada produk ubat gigi yang dah lebih 40 tahun tak pernah ada logo halal,tiba tiba keluar logo halal.40 tahun menipu warga muslim malaya dengan serbuk tulang yang tak sembelih,
hari ini nak jadi juara halal.
piiirah...
bila dah ada pesaing keluarkan produk muslim halal.baru syarikat kamu nak sibuk sibuk promosi logo halal kamu.inilah wajah wajah sebenar mereka.
boh logo halal semata mata kerana bisnes bukan kerana tanggungjawab keatas umat islam.moralnya wahai rakan islam sekelian,kalau kita letak urusan halal produk kepada bukan islam nescaya mereka akan meremehkan kerana mereka bukan sedar akan dosa dan pahala.saya seru tinggallah produk produk kabur ini.
halal oooo halal.
dimanakah kan kucari yang 100 peratus halal!!!.
jom jalan jalan diluar rumah.singgah digerai buah.tapi awas.tanya dulu adakah potongan tembikai dicelup dengan ibu gula yang boleh memberi lebih rasa manis.kalaulah benar ini bermakna ada racun yang anda sedang makan.buah, bukan saja perlu pemanis tambahan juga perlukan sesuatu untuk nampak segar dan tidak lebam.sebahagian mereka .penjual buah merendam dalam cairan penyegar untuk anda.fuuh racun lagii.
dimanakah kan kucari 100 peratus bebas dari racun!!!
dari sekecil produk sampai kepada sebesarnya ,jika tak berhati hati adalah jerangkap samar untuk kesihatan kita.
kini saya merasa betapa beharganya bisnes HPA dalam hidup saya.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com