Tuesday, June 2, 2009

jadilah sebiji batu atau sebutir pasir untuk memusnahkan mereka.... Bersama HPA untuk tingkatkan ekonomi umat islam

media massa dari tel aviv ,israel sejak akhir akhir ini selalu memuatkan berita perkembangan agama islam di seluruh dunia.
ada perkembangan yang mereka takut tentang minat ,cenderung dan simpati warga dunia pada islam sebagai satu satunya agama yang benar didunia ini.
akhbar utama seperti" haaertz "dan "yediot ehronot"selalu memuatkan rencana ini.penulis terkenal yahudi israel,moshe bijlin pernah menulis tentang amerika sedang meniti jalan untuk tersungkur yang disusuli negara negara eropah tetapi israel sesekali tidak akan tersungkur.beliau menyeru agar semua bangsa yahudi didunia ini agar berwaspada dengan fenomena ini dan tidak lagi bergantung kepada negara uncle sam untuk terselamat.
begitu juga penulis kontroversi yahudi,glait ben menulis di akhbar yediot ehronot dengan tajuk "bagaimana kita boleh memerangi islam sebagai musuh utama kita".

lihatlah wahai saudara islam betapa benarnya alquran menyebut bahawa yahudi itu tidak akan redha dengan islam ini sehingga kamu mengikut budaya dan cara hidup mereka.
lalu apa tindakan kita.masihkah ada lagi hati dan perasaan untuk meyumbang dalam membangun ekonomi mereka.percayalah.setiap sen yang anda belanja kepada syarikat yahudi atau kepada syarikat yang membantu yahudi akan pulang kembali kepada umat islam dalam bentuk peluru dan kemusnahan.
soalan itu pasti akan ditanya dimahkamah akhirat satu hari nanti.sediakanlah jawapan sebelum terlambat.
sumber-fikrah mei09

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com