Wednesday, June 3, 2009

doakan untuk AL-AQSA.selamatkan AL-AQSA.lakukan tindakan segera.teruskan boikot produk zionis israel dan sekutunya.


zionis israel sedang giat melakukan kerja bawah tanah iaitu membina terowong bawah tanah dibawah masjid al aqsa yang pernah menjadi qiblat pertama umat islam sebelum berpindah ke ka'bah.
dengan matlamat supaya apabila berlaku gegaran di mukabumi ini masjid al aqsa akan runtuh dengan sendirinya.lalu mereka akan menjadikan faktor semulajadi bencana alam sebagai sebab runtuhnya al aqsa ini.inilah kejahatan dan biadapnya zionis israel.( sumber fikrah mei09).

marilah kita menjadi umat islam yang sensitif dengan apa yang berlaku.mulakan dengan doa untuk selamatkan al aqsa.walau dimana kita berada ,pulaulah barangan yahudi,boikotlah mana mana syarikat yang membuat sumbangan kepada negara zionis israel.saya mengajak, marilah bersama bisnes HPA untuk pemulauan berterusan dan terancang semua produk zionis israel dan sekutunya.

diposisi mana pun anda berada ,gerakkan suara anda kepada pihak termampu untuk mendesak zionis israel supaya menghentikan kedurjanaan ini.
jika kita masih lagi memejamkan mata .jika kita masih lagi memekakkan telinga.jika tangan kita masih lagi menghulur kepada mereka,dimanakah nilai diri kita.
urutlah dada dan tanyalah iman!!!
(sumber gambar-internet)

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com