Tuesday, July 14, 2009

air ooo air.selamatkah untuk diminum

dari gen6kpu.blogspot

sebahagian mukabumi ini adalah air.air bukan saja membersihkan alam tetapi mencantikan pemandangan.air bersifat detoksifikasi.seorang manusia memerlukan sejumlah air untuk meneruskan hidup dengan sihat dan gembira.

dulu seorang doktor sukan pernah bercerita tentang kanser yang dihadapinya.beliau seorang ahli sukan yang aktif dan amat menjaga soal pemakanan.bila terkena penyakit kanser beliau mula mencari apakah tak kena dengan gaya hidupnya sehingga terkena penyakit kanser.
jawapan yang ditemui ialah dua sumber yang beliau tidak mampu memilih sepenuhnya iaitu udara yang disedut dan air yang diminum.

kajian demi kajian dan imbasan demi imbasan akhirnya berjumpalah punca utama penyakit kansernya iaitu air.air hari ini tercemar dengan segala kimia dan toksid menjadi minuman seharian kita tanpa kita ada pilihan kerana sumber air selalunya adalah sama.akhirnya dengan air jugalah beliau sembuh dari penyakit kansernya .setelah air dirawat dan dinyah kan segala kimia dan air mampi menjadi detok kanser yang terbaik.

hidup tidak boleh bergantung paip air dirumah saja.air itu dirawat dengan bahan kimia.bahan kimia itu juga ada bahayanya seperti klorin umpamanya.air itu perlu proses kedua untuk sihat diminum.sekurangnya filterlah air yang diminum.atau kalau anda berada digunung tanpa pencemaran ,tanah itu adalah filter alam yang terbaik.

biasa biasakan dengan air minuman HPA.kenalinya dan ambillah sebagai minuman.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com