Sunday, August 16, 2009

kembalilah kepada tuhan yang menguasai segala virus...

teori dan ramalan WHO bahawa 20 peratus rakyat malaysia mungkin akan dijangkiti virus selema babi, HINI,jika langkah awasan dan pengawalan serius tidak diambil.5 juta warga malaysia berisiko besar sekiranya sikap sambil lewa dan tidak peduli ini dibudayakan.

lebih memeranjatkan ada pendedahan bahawa peningkatan kes dimalaysia adalah empat kali lebih dari negara lain jika dibandingkan dengan nisbah penduduk.bila negara jiran singapura, mengurangkan kes jangkitan ,tentu kita kena perhatikan semula sikap kita kenapa sebaliknya berlaku dinegara sendiri. kenapa dijepun dalam 5000 kes jangkitan baru satu menemui kematian.apakah kerana kesedaran corak pemakanan mereka dan respon yang positif dalam menjaga kesihatan.mari kita tanya diri masing masing.

saya melihat peringatan dari lembaga pengurusan HPA supaya jangan memandang ringan terhadap jangkitan HINI sebagai satu seruan dan tanggungjawab bersama dalam satu masyarakat.pencegahan tentu terlebih banyak baiknya daripada nak mengubat bila dah sakit.
dimasa jiwa masih kuat dan tak diuji dengan sakit kita berada dalam posisi yang selesa untuk turut sama kempen.mari jauhi dari wabak HINI.

pesanan pengarah urusan hpa,sesiapa yang ada simpton HINI,sila amalkan 2 kapsul perjam dan habiskan 1 botol IMTdalam tempoh 2 hari.usaha dan berdoalah kepada Allah,tuhan yang menguasai segala virus supaya mendapat kesembuhan.

keseimbangan sistem dalaman badan adalah perlu diwaktu ini untuk membina kekuatan daya juang antibodi..

carilah herba .
tidak memadai kalau hanya sayuran yang hidup bergantung kepada racun.tidak memadai kalau hanya mencari buah buah yang membesar dengan bantuan racun serangga dan baja ciptaan yang memudaratkan .

carilah air yang sihat.
tidak memadai hanya bergantung kepada air yang penuh dengan segala pencemaran dan kandungan logam berat.

carilah sumber makanan toyyiba dan halal
tidak semua pengusaha makanan begitu jujur untuk memikirkan kesihatan baik kita.pilih pilihlah.

kembalilah kepada tuhan yang menguasai alam ini dan isinya.kembalilah kepada tuhan yang menguasai segala virus.

ends-gen6kpu.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com