Monday, August 17, 2009

aku bukan superman..tapi aku mahu kalian jadi HPAman atau radixman

saya suka mendengar lagu ini,aku bukan superman.
katanya superman juga bisa menangis kalau pasal kekasih hati.
hidup memang begini setiap dari manusia sekurangnya pernah sekali akan menangis dalam hidupnya.
cuma saya ingin berpesan kalau mahu menangis biarlah pada perkara besar besar dan berbaloi.
antaranya
menangis tentang nasib umat islam hari ini dibuli sakan disudut ekonomi.
menangisi nasib saudara seagama kita yang masih lagi guna sabun berlemak tak halal sejak dari bayi sehinggalah ketika mayat dimandikan.
menagisi nasib anak anak bangsa yang hilang daya tumpuan ketika disekolah dek kerana MSG meyelaputi sebahagian dari kotak fikirannya.

aku bukan superman yang ada kuasa ajaib untuk datang merubah dan menyelamatkan keadaan.
kalian kenallah HPA ,anda akan mampu merubahnya.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com