Sunday, March 28, 2010

Halal Products Always-herba hpa untuk masa masa yang lebih manis

'kurangkan gula kimia dalam gelas dam menu seharian supaya hidup akan menjadi bertambah manis.terlebih manis pada hari ini bakal menempuh hari hari yang pahit dikala usia semakin meningkat"sms seorang gadis cina, alicia loo.

"terimakasih atas ingatan anda.saya menghargainya.Tuhan mencipta manis pada gula sebagai satu ujian untuk manusia.bersabar,dan ambillah sekadar mencukupi.kerana setiap yang manis yang kita ada ,tentu ada bahagian untuk kita kongsikan kemanisan itu dengan insan lain.terimakasih sekali lagi untuk tips masa depan yang lebih manis"sms saya kembali.

kebetulan saya berada berdekatan dengan perusahaan kilang gula.ada kawan kawan dan kariah sejiran yang berpuluh tahun bekerja dikilang gula.oleh kerana gula adalah barang yang sentiasa diburu,bisnes gula adalah bermakna untung dan wang besar.saya kekadang cemburu jugak bila kawan bercerita bonus kilang gula kekadang empat atau lima bulan.
fuuh!dalam bonus mereka ada wang kita yang kita sumbangkan dalam setiap sudu gula yang diceduk.
terimakasih untuk diri kita, tetapi pesanlah pada diri sendiri-cemburulah pada manisnya gula kerana berlebihan manis akan jadi pahit dan kesakitan akhirnya.

diabetes adalah antara rangkaian penyakit utama yang sedang menyerang warga satu malaysia.jika kita selalu berkunjung kehospital dan berkenalan dengan para pesakit,tidaklah pelik bertemu dengan kanak kanak seusia belasan tahun juga aada kencing manis.
ingatlah adik adik tidak ada gembiranya jika ada kencing manis,hargailah kesihatan diwaktu muda supaya sempat merasa kehidupan dan daya juang diwaktu dewasa.

mari kita kenali hpa.
hpa bersama anda untuk elak kencing manis.
hpa bersama anda untuk kesihatan yang lebih manis.
hpa bersama anda untuk kehidupan yang lebih manis.

kopi radix-kopi pra percampuran dengan sinergi tujuh herba.herba tebu gajah diantaranya bersifat mesra untuk elak kencing manis.
terbaru ,berita gembira bila pengurusan hpa akan menukarkan gula putih kepada gula perang dan setiap kordialnya.permulaan untuk beberapa produk dan begitulah seterusnya.
cari carilah produk herba hpa-plantisol-sebelum tiba waktunya anda terpaksa mencari insulin yang tidak halal(khabarnya dibuat dari pankreas babi) untuk penawar diabetes.
jom "Halal Product Always"

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com