Friday, March 5, 2010

Bila cinta bertasbih-ingat ingatlah HPA

Remaja adalah zaman keindahan dan serba segar.Zaman mencari identiti diri ,mencari pasangan hati dan ada waktunya sibuk berzikir dengan tasbih cinta.Sungguh hebat kurniaan Allah kepada manusia.Begitupun, Allah adalah zat yang maha kaya dengan cinta.

Jika anda remaja sedang sibuk dengan zikir zikir cinta,ambil sedikit dari waktu anda untuk kenali multilevel syariah HPA."Tak kenal maka tak cinta",ayat ini sebutlah sesekali kepada diri sendiri.Tidak kenal dunia perniagaan HPA,bermakna tidak terbina rasa cinta kepada dunia ekonomi ummat islam.

Melentur buluh hendaklah dimula pada masa rebungnya.begitulah kata pepatah orang berpengalaman.
Jika hari ini anda cintakan produk halal,rugi benar kalau tidak kenali HPA.
Jika hari ini anda ingat wang besar dan wang halal,rugi besar jika tidak bersama perjuangan HPA.
Jika hari ini anda ingin membina mahligai bahagia dan diredhai bersama orang yang anda cintai,bercintalah sebentar dengan dunia herba HPA sebelum tiba waktunya anda sibuk melayan kekasih hati.
Jika hari ini anda bercita untuk menjadi orang ternama,berilah sedikit masa untuk perjuangan ekonomi ummah HPA kerana satu hari nanti anda akan terlalu sibuk untuk sebuah perjuangan.
Jika hari ini anda sedang menikmati zaman remaja,terokailah sebuah perjuangan,aktifkan cinta anda pada Harapan Paling Akhir(HPA)

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com