Friday, March 19, 2010

Harapan Paling Akhir-anak muda sedang berjuang di alQuds

Hanya Pada Allah-sekurang kurangnya dari kejauhan ini marilah kita berdoa kejayaan untuk perjuangan anak anak muda palastin yang sedang mempertahankan masjidil alsa dari diceroboh dan diroboh oleh yahudi laknatullah.
Minggu ke sembilan dan kesepuluh untuh tahun 2010,kita menerima berita sedih,bagaimana yahudi zionist telah menceroboh memasuki masjid al aqsa,mengganggu jemaah yang sedang beribadah dan mengekuatkuasa peraturan tiada anak muda boleh memasuki al aqsa.umur dibawah lima puluh tahun dilarang masuk.

kerana apa?.
kerana anak muda palastin yang berdarah perjuangan akan mengganggu ,melontarkan batu pada pekerja pekerja pembinaan israel yang bekerja berhampiran dengan masjid al aqsa.seruan untuk anak muda muslim diserata dunia nyatakan sokongan kepada anak muda palastin-jangan beli produk israel,jangan beli barangan dari syarikat amerika yang membantu negara israel.jika ini pun tak mampu kita lakukan,tanyalah diri sendiri-siapakah saudara saudara kita?.

"struktur asas dibawah tanah masjid al aqsa sedang dilemahkan dengan harapan yahudi ingin melihat masjid al aqsa tersungkur kebumi dan ditepi masjid al aqsa yahudi sedang membina kuil agama mereka.wahai umat islam,al aqsa adalah qiblat pertama untuk muslim.lihatlah apa yang mereka sedang lakukan.mereka datang dan rampas tanah kami,musnah masjid kami,bunuh anak anak kami.kami tidak mengharap duit duit kalian tetapi kenapakah kalian ambil dari duit kalian lalu menghantar sebagai peluru ketubuh tubuh kami.bukankah kalian yang membeli segala barangan dari syarikat yang menyokong mereka.sesungguhnya seorang saudara yang baik tidak akan membunuh saudaranya." seru persatuan ulama palastin.

Jumaat adalah hari terbaik untuk memulakan perubahan.
jika tak ada waktu untuk berdoa untuk mereka sekurangnya ambillah sedikit waktu pilihlah barang yang tidak ditukar kepada peluru kepada anak palastin.
jika ini masalah masalah mereka,itu negara mereka,kenapa saya mahu susah hati.ingatlah satu soalan dialam qubur-siapakah saudara kamu?.carilah saudara kamu dihari jumaat ini dan sesekali mengembaralah dalam mimpi dan singgah sebentar dibumi palastin.

jika ada masa hadirlah kemajlis majlis multilevel syariah HPA dan dengarlah suara kami dan rasai semangat kami terhadap saudara kami dibumi ambiya,bumi alquds,bumi palastin.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com