Saturday, May 22, 2010

sime darby juga terkena virus bisnes- rugi 163,000 juta

orang besar, syarikat besar juga tak terlepas terkena virus bisnes yang bernama rugi. saya tak kenal seorang pun manusia hebat dalam sime darby tetapi saya tahu wang kwsp saya dilaburkan dalam kumpulan sime darby. sekarang sime darby rugi 163 000 juta bermakna bisnes saya juga rugi.

kata mereka mereka rugi kerana kerana masalah projek Qatar dan gagalnya empangan Bakun. jawapan mudah dari kerugian 163000 juta ringgit. rupanya orang besar juga ada yang berjiwa kecil. tetapi mereka tetap jadi orang besar dengan gaji yang masih besar.

Tidak ada yang hebat untuk dibanggakan tentang mereka ini. jadi lebih baik saya jadi orang kecil yang tidak bernafsu besar. terimakasih ceo sime darby

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com