Monday, May 17, 2010

anak luar nikah setiap 30 minit, di malaya -pahit yang terpaksa di telan

dari majalah muslimah mei 2010- pendedahan mengejutkan .

anak luar nikah lahir setiap 30 minit di malaya. laporan jabatan pendaftaran negara kepada media pada 20 mac 2010 pada tahun 2009 sebanyak 17,303 kes anak luar nikah melayu islam didaftarkan . dan untuk lima tahun sehingga 2009 jumlah didaftarkan ialah 74,723 anak luar nikah dari etnik melayu islam didaftarkan.

apakah nanti calon menantu, juga tersesat susur galur keturunannya, jika anak bercintaan dengan anak yang telah tercemar susur galur keturunannnya. masa akan menetukan. realiti yang terpaksa dihadapi di masa depan, jika beginilah suasananya.

kesianlah kepada diri kita.

jika dibarat anak luar nikah dikumpulkan disatu bangunan, lalu diberi makanan untuk membesar , dilatih untuk menjadi tentera yang tak punya hati dan kesian untuk jantina lelakinya. manakala wanitanya pula dijadikan penggiat industri porno kerana sudah hilang sifat malunya bila mereka tidak lagi susur galur keturunan yang hendak dimalu malukan lagi.

apakah bunga bunga itu sedang mekar ditanah malaya ini. terlambatkah kita untuk memberhentikkannya, jika saban hari anak boleh ditemui ditepi tong sampah. apakah anak pakai buang ini akan mengkalutkan generasi akan datang.

tepuk dada bertanyalah pada iman.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com