Saturday, May 30, 2009

jacko,kini saya lebih menghargai nikmat sihat dari wang dan glamer.semuanya itu lebih "mantop" kalau bersama HPA


MICHAEL JACKSON adalah multi billion selling star dan glamer satu dunia.beliau menghiburkan kanak kanak dan dewasa untuk dunia yang lebih gembira.dalam usia mencecah 50 tahun beliau kini disahkan menghadapi kanser kulit yang meliputi hidung tangan dan badan.

menurut kenyataan the star uk beliau percaya kanser ini mampu menyebabkan beliau menderita dan berakhir dengan kematian.

saya sedih dan bersimpati dengan keadaan beliau.saya berdoa semoga kesihatannya akan pulih dan akan menjadi muslim yang baik.

sesuatu yang saya belajar ialah alangkah berharganya nikmat kesihatan.saya bersyukur kerana mengenali dunia herba HPA .apabila kita setiap hari menjadi seperti tanaman terpaksa makan dan minum segala racun dalam hidangan untuk teruskan hidup.alternatifnya herba perubatan jawi HPA menawarkan kaedah perubatan ilahiyah dan alamiyah untuk meneutralkan segala toksid dan racun.

mari bersama kami di HPA-HERBA PENAWAR ALWAHIDA
(picture-dr web jackson)

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com