Sunday, May 10, 2009

cuci lantai,wangikan tandas dan nikmati nilai mata-produk baru HPA

produk baru untuk cuci lantai dan cuci tandas,kod pengenalan diri sho6 dan sho7,masing masing cuma empat ringgit dan satu nilai mata.memudahkan ahli HPA mencari nilai mata.bermula dari ruang tamu hingga kebilik air setiap produk HPA mula memberi nilai mata dan lebih nilai wang.
sapa kata nak maintain produk HPA susah.
dengan lebih 200 produk pilihan,orang islam tiada alasan untuk tidak menolong syarikat yang nak tolong ekonomi umat islam.
bertukarlah dari dok maintain dekat supermarket atau syarikat bukan islam kepada syarikat orang islam.dengan pelan pemasaran yang mudah,anda bukan saja dapat barang berkualiti tapi mampu menjana pendapatan melalui sistem multilevel syariah HPA

untuk melihat hasilnya jadilah ahli HPA,carilah upline yang membimbing dan anda jadikan belanja harian anda sebagai pendapatan.cuma mudah saja.ajak saudara anda,kawan anda,orang yang anda sayangi atau sesiapa saja lakukan seperti anda.

alasannya mudah jika kita tidak menolong diri kita,siapakah lagi yang lebih baik untuk menolong diri kita.
jika kita tidak menolong umat islam menjana ekonomi,kita sebenarnya sedang membina generasi yang akan bergantung kepada bukan islam walaupun cuma untuk membeli seurat bihun.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com