Friday, May 1, 2009

suatu hari bernama 1 mei 2009,jalan jalan di sungai petani dan kenali HPA

sesekali berkunjung kesini.lihat kejayaan HPA,suntikan untuk motivasi diri.
masih lagi top up top up,namun begitu ia sudah indah dipandangan mata-azzahra

woow,ikan kelemasan dalam kesedapan,mungkin boleh dicuba direstoren cina HPA


roc,gabungan mukabumi malaya dan selera tanah besar cina




kunjugilah sesekali untuk cari kelainan.cari selera baru.cari input baru.atau apa apa saja!




indah dimata,indah dikhabarkan,mai mailah nikmatinya






sambil menunggu order sampai,tazkirah pada diri sendiri,ini adalah sebahagian nikmat dunia yang bersifat sementara,ada satu lagi nikmat yang kekal dan bersifat selamanya,nikmat berada disyurga Allah.nikmat yang kekal itu seharusnya lebih hebat diperjuangkan.





hidup perlu dirancang dan disusun cantik,supaya elok kesudahannya.pasangan kepada hidup ialah mati sekejap dan hidup kembali.umpama garpu dan sudu,jangan dipisahkan supaya acara makan menjadi sempurna.hidup,kematian dan hidup semula janganlah dipisahkan supaya matlamat hidup insan itu boleh disempurnakan.






sesudah perut kenyang,eloklah mendapat sikit input minda,kunjungi pusat stokis daerah ustaz zahir.ada maklumat ,sesuatu tentang HPA disajikan dalam bentuk berita bergambar.cari carilah motivasi diantara celahan gambar dan cerita.







lihatlah dengan mata hati,supaya apa yang tersurat mampu disiratkan,supaya apa yang dilihat boleh dijadi teladan atau impian.impian dan usaha insyaAllah akan membuah kejayaan.










HPA adalah payung kepada ekonomi ummat.berdagang produk halal adalah tanggungjawab bersama.marilah bersama kita ikut resmi payung,taktala panas,ia mampu meneduhkan,taktala hujan ia mampu melindungi dari basah,taktala dikembangkan ia adalah perisai dan dikala dikuncupkan ia berguna sebagai senjata.









tiada kesangsian lagi,gambar dan cerita dihadapan dah dibaca.lajak lajaklah kekaunter pembelian,belilah produk HPA,jadilah ahli HPA dan berjuanglah...











No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com