Friday, May 15, 2009

HPA ada jawapannya untuk siapa anda pada hari esok . bertindaklah hari ini dengan kenali dunia bisnes HPA dan dunia herba HPA.

cerita cerita menarik dan ada teladan-kisah satu
1-kelmarin akhbar kosmo melaporkan dialor setar 3000 orang pencari kerja sanggup beratur panjang ditengah panas terik untuk 79 jawatan kosong yang bertaraf kontrak 6 bulan dengan jabatan pelajaran kedah.ada diantara mereka datang sejak pukul 7 pagi dan kesan dari ramainya yang datang meminta kerja ini menyebabkan kesesakan sejauh satu kilometer di jalan stadium alor setar.

teladannya ialah:
1)-tambahlah syukur kepada yang masih ada kerja.bersyukurlah pada yang bisnes nya masih ada pelanggan.kehidupan diluar sana hari semakin hari bertambah merosot.
2)-mari bersama kami dalam bisnes multilevel syariah HPA.anda mampu menjadi nya kerjaya tetapi perlukan usaha yang bersungguh sungguh.daftarkan diri sebagai ahli rm 30.hadirkan diri untuk program PBC selama dua hari satu malam dengan bayaran antara rm160- rm 180(bergantung kepada kos hotel).
kalau ada yang berjaya dalam masa lima bulan memperolehi pendapatan selesa hasil dari program pbc HPA apa salahnya kalau berani mencuba.melalui program ini kalau anda hayati dan ikuti sepenuh hati dan mencuba apa yang dikemukakan,saya mempunyai keyakinan anda akan berjaya.
cuma usaha anda akan menentukan masa.kalau anda gigih dan sanggup buka mulut tanpa rasa putus asa dan bersedia untuk enjoy dengan cabaran dalam cabaran perniagaan,anda akan jadi orang yang berjaya.
saya tidak katakan jalannya mudah tapi saya juga ingin berkongsi jalannya juga tidak juga susah.
bergantung kepada apa yang anda pandang
bergantung kepada apa yang anda programkan dalam minda.
bergantung kepada sejauh mana anda rasa besarnya perjuangan memertabatkan ekonomi ummah.

cerita menarik dan ada teladan -kisah dua
2-kelmarin kisah dari akhbar yang sama melaporkan seorang pelakon lelaki malaysia terkena penyakit kanser pankreas pada tahap 4. di amerika kanser ini adalah pembunuh senyap nombor empat.
manakala akhbar the sun london melaporkan artis hollywood farah fawccet menderita di katil hospital dengan penyakit kanser.dulu seorang wanita cantik dan glamer.kini ada berjuta harta tetapi tak mampu membeli kesihatan yang baik.

teladannya ialah
1)-syukurlah kita masih sihat dan ada rasa gembira dalam hidup.kesihatan yang baik adalah nikmat tuhan yang terbesar yanglebih berharga dari duit jutaan jumlahnya
2)-MARI BERSAMA KAMI di HPA-kerana kesihatan adalah bermula dari apa yang kita makan pada harii ini.kenalilah keajaiban herba herba HPA yang mampu mengatasi apa yang buntu dalam perubatan moden.

kenapa tak mahu bertukar kepada ayam organik HPA,jika selama ini ayam cucuk telah menyucuk berbagai masalah kesihatan kepada manusia.
kenapa tak mahu bertukar kepada kopi radix HPA dengan tujuh herba hutan jika teh sudah dicampur pewarna tiruan
kenapa tak mau bertukar kepada herba pilihanHPA yang jauh lebih berkhasiat dan beharga sederhana dari terperangkap dengan sejumlah sayur sayur yang dibesarkan dengan dunia racun dan semburan kimia.
anda adalah apa yang anda makan pada hari semalam

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com