Friday, March 20, 2009

sistem islam semakin jadi pilihan


dari sisipan rencana fikrah.setakat hari ini sudah ada kepercayaan meluas bahawa bahawa pakej menyelamat kewangan yang diumumkan di amerika syarikat,united kingdom dan eropah masih tidak mampu membantu sistem kewangan dari terus runtuh.sistem kewangan baru sedang diformulakan untuk pilihan.yang menariknya bank bank utama britain seperti hsbc dan standard chartered mula menyediakan kaunter perbankan Islam.kerajaan perancis secara rasmi telah membiyai penyelidikan perlaksanaan sistem ekonomi islam sebagai alternatif.satu demi satu sistem yang diformulakan oleh tuhan yang mencipta manusia mula mengambil alih dan dijadikan panduan.ternyata tanpa panduan dari tuhan yang mencipta manusia,kehidupan manusia akan musnah dan runtuh.saya percaya dan yakin satu hari nanti manusia akan memburu makanan halal dan toyyiba ini setelah mana hampir kesemua yang disajikan untuk hidangan kita hari ini adalah makanan yang bermasalah.pengusaha makanan yang hanya berfikir mahu duit akan berbuat apa saja untuk menggandakan hasil keluaran ladang atau ternakannya.hasilnya disetiap rumah kita yang disantap hari hari adalah ayam cucuk dan sayur kimia.sikit demi sikit kesedaran dah mula datang.menjaga kesihatan adalah lebih murah dari membiyai kos rawatan penyakit.lalu apa pilihannya??hari ini saya bertuah kerana berkenalan dengan HPA.saya terpukau dengan dunia herba HPA.saya lebih sihat dengan ayam organik HPA.saya dapat merasai,apa yang telah lama hilang.saya kembali menemui apa yang selama ini hilang.satu hari nanti anda pasti akan mencari HPA sebagaimana saya telah menjumpainya.cari carilah

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com