Thursday, March 26, 2009

sedut lemak,sedut nyawa,sedut kebahagiaan!!!!

Muka depan akhbar kosmo 26mac 2009-Wanita cantik berusia awal 30an juga seorang pengarah urusan sebuah syarikat,berat badan 50 kg,mati ketika jalani rawatan kuruskan berat badan.setelah 14 kali menjalani rawatan sedut lemak disebuah klinik di ampang.semalam tiba tiba dia termuntah 3 kali,ketika hendak melakukan rawatan susulan.beliau akhirnya menghembuskan nafas terakhir diklinik tersebut.
Liposuction(sedut lemak) memang popular walaupun terpaksa berbelanja ribuan ringgit.dikatakan lemak boleh dibuang tidak melebihi 5kg.kesusahan yang terpaksa ditanggung ialah tempoh sakit hingga enam bulan.
kecantikan,kekal langsing adalah impian banyak wanita tetapi kecantikan harus diimbangkan dengan perjalanan hidup manusia menuju akhirat.hendaklah diutamakan kecantikan pada pandangan tuhan dari kecantikan hanya pada pandangan manusia.
binalah kecantikan,binalah lelemak yang menutupi tubuh badan dari barangan halal dan toyyiba.kalau ada kesempatan cubalah ayam tanpa vaksin HPA atau herba alami HPA.moga disitu anda temui langsing yang dicari.moga berjumpa kecantikan yang dingini.cuba cubalah

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com