Thursday, February 25, 2010

Aura bio ionized alkaline water filter (DEW-halal,suci dan organik).Dari HPA kepada komuniti muslim


















"Sungguh teruja untuk memiliki penapis air dew HPA".begitulah suara hati.
Jika buah pinggang adalah penapis untuk segala bahan buangan dalam cecair badan yang akhirnya tubuh badan menjadi harmoni dan sihat.Syukur atas kurnian dari Allah yang maha pengasih dan maha penyayang.Penapis air DEW HPA pula ialah halal,suci dan organik dan insyaallah mampu mengekalkan buah pinggang yang efektif dan tubuh yang sihat.
"Saya selalu memilih makanan yang sihat dan halal untuk hidup yang ceria tetapi saya selama ini tak mampu memilih air yang masuk kerumah saya kerana air bermula dari satu sumber,kemudian melalui paip paip besi akhirnya berada dalam gelas gelas untuk diminum.Bagaimana saya akan sihat ,jika air yang diminum tidak sihat.Oleh itu saya mesti beli penapis air DEW HPA".nasihat hati saya kepada saya pada suatu hari.
Tuan tuan dan puan puan yang saya hormati.
Beberapa tahun dulu seorang doktor,juga seorang pensyarah bahagian sukan yang aktif pernah berkata"saya seorang yang menjaga pemakanan,saya seorang yang bersukan tetapi dalam usia awal 40an,saya terkena kanser.Saya duduk merenung , mengkaji dan menemui jawapan.saya tidak ada upaya memilih air yang diminum maka itulah punca penyakit kanser yang saya alami".
Akhirnya beliau membina sistem penapis airnya sendiri dan yang ajaibnya penyakit kansernya sembuh.
Penulis ingin mengajak kepada saudara seislam semua.Belilah satu penapis air DEW HPA kerana kesihatan itu nikmat yang mahal.Lebih dari itu, inilah penapis air dew yang halal,suci dan organik.Lebih dari itu lagi ,dengan pembelian penapis dew hpa ini juga sebenarnya kita sedang menyumbang saham yang besar dalam perjuangan ekonomi umat islam.Wang kita sedang mengalir dalam perjuangan membina rangkaian produk halal.Bukankah mencari yang halal itu adalah tanggungjawab kita bersama.
BELILAH PENAPIS AIR DEW HPA.Ia bukan sekadar penapis air.DEW HPA-HALAL SUCI ORGANIK.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com