Tuesday, January 19, 2010

mencari antibodi yang hilang bersama dunia herba HPA

api air angin dan tanah adalah keseimbangan yang diperlukan oleh badan untuk membina daya ketahanan badan terhadap penyakit.itu adalah antara ilmu yang saya perolehi dalam satu kuliah perubatan jawi.
pada mulanya saya agak sukar nak terima kenyataan ini.sekian lama kita diajar untuk menggunakan antibodi untuk membunuh bakteria yang membawa panyakit.malangnya antibodi juga akan menyapu bersih bakteria yang baik yang masih diperlukan oleh badan.

kaedah mudah untuk membina daya pertahanan badan yang kuat ialah sediakan badan kita sebagai tapak yang sesuai ,medan yang seimbang untuk berkembang biak antibodi yang baik.bila kumpulan antibodi terbaik ini bersiap sedia,maka datanglah segala virus dengan pelbagai nama dan variasi,sudah tentu antibodi original ini akan mempertahankan badan tuannya.malah akan memusnahkan segala musuh yang bernama bakteria ini jika melebihi tahan kebenaran untuk berada dalam zone tertentu didalam badan manusia.

lihat apa yang kita makan sebagai sumber pembinaan keseimbangan.herba adalah antara sumbernya tetapi jika herba tidak diadunkan berdasarkan ilmu,keseimbangan akan terganggu.
herba hpa adalah pilihan yang betul .kaji lah dari sudut ilmu atau testimoni pengalaman tidak sukar untuk anda temui kebenaran.

sesuatu yang rugi jika anda tidak ingin berkenalan dengan herba hpa.ia bukan sekadar kisah untuk menjual ubat dan herba tetapi ia adalah perjuangan untuk memartabatkan sumber alam yang selamat untuk manusia.diadunkan dari pengalaman dunia perubatan melayu dan diserikan dengan ilmu dunia islam.
tidakkah anda ingin mencari bersama kami.

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com