Wednesday, February 18, 2009

JALAN JALAN KE PASAR HPA




Inilah dunia baru saya,berjalan dan meneroka ke pasar ansar HPA,mengenali barangan terbarunya,membeli barangan sedia adanya.
Tak kenal maka tak cinta,kurang kenal khasiatnya kurang pula ghairah untuk membelinya.
Dari helaian kertas tentang productnya,saya hadiri kuliah perubatan jawinya ,lihat hebahan promosinya,hari demi hari "product knowledge"barangan HPA semakin bertambah.
Rasa cinta ,rasa suka untuk menggunakan product semakin bertambah.Hasilnya hampir semua barangan harian telah ditukar kejenama HPA.
Berpagi dengan berusgigi HPA ,ubatgigi HPA.Menikmati kesegaran pagi dengan aroma kopiradix HPA.Sesekali perkena cereal radix HPA.
Madu asli HPA harus diamalkekalkan sebagaimana kata nabi ada nilai hebat pada madu.Matahari terus bersinar,hidup manusia semakin aktif.Gerakan terus langkah anda dengan ayam organik HPA,ayamkita.
Fuuhh enak beb dengan kandungan proteinnya melebihi ayam kampung,dan yang hebatnya ayam kita menu hariannya habbatusauda dan daun mambu.
Jom berpetang dengan radix cookies,rasai keenakan cookies dengan sinergi tujuh herba(tongkat ali,akar mengkudu,tebu gajah,halban,mata pelanduk,teja lawang dan polyalthia hypoleuca).
sekian

No comments:

Post a Comment

http://gen6kpu.blogspot.com